Sunday, February 15, 2009

glog-glog!!!:AbOuT ME!!!!!!!!!!!!



Name aku Ahmad Fathi Bin Abd Malik. No ic 8911xx-04-5xx1. Aku dilahirkan di Hospital Besau Melaka. Aku ade 3 ekor anak kucing, satu bapak, satu emak dan 4 orang adek-beradik.. Adek-beradik sume pompan kecuali aku.. Aku anak last tapi bkn ank manje coz aku da ade due ank buah(parents aku syg diorg lebey).. hahaa, sian aku..

anyway aku nie simple.. ske brkwn... heee.. sape2 pon bley brkawan ngan aku.. tp org kate mulut aku ni c&^ai sket.. biase la, bnyk mkn cencalok.. sori la kalo sape terase ati ngan aku..

Pendidikan:-
1)st, mse kecik dlu aku masuk tadika kemas.. pakai bju kotak2 warne merah.. tadika 2, btol2 kat depan umah akuh.. walaupon kat dpn umah aku, aku g tadika nek basikal(pelik x)?? hahaha..
So, dri situlah aku kenal macam mane huruf "A" dan sebagainye..

lps 2) aku skola kat Sek. Keb. Batu Berendam.... Kat situ la permulaan aku blaja math, sains, bM, pnddkan islam dan x lupe jgk kat Kjian Tempatan.. kat c2 jugak aku mengenali ape itu erti persahabatan dan kawan2..


3) bulan lepas skola rendah, aku melanjutkan pelajaranku ke SeK. KeB TinGgi MeLaKa.. Sekolah aku sume student laki.. so pgi2 x yah la aku nk gosok uniform.. bknnye ade awekxx pon.. aku dok hostel mase 2, sbb aku bdk rancangan khas.. Dari form 1 smpi form 5.. sampai naek muak aku buang air kat jamban same je.. nak rase gak tandas mrsm @ sbp cam mane.. tp ape kan daye.. result brape jer.. Kat situ la aku belaja ape itu perkauman, persahabatan dan nilai2 murni.. sumenye ade dlm buku komsas dari form 1 hingge form 5..so mcm2 jgk la aku blaja mase 2.. best gile dok high school.. nk2 warden die... ade gemok, ade kurus.. ade itam, ade putih..


4) bln lepas spm, aku dipakse masuk PLKN.. gile la.. sedey gile aku mse 2.. x dpt nk menyambung cuti brsme si die ""... mse 2 aku dpt PLKN kat Pagoh.. sib baek x jao sgt.. kalo la kene kat sbah ke sarawak ke.. mesti parent aku da x knal aku da.. hahaha.. tp bile aku jejak kaki je kat kem 2, pergh rase blurr giler r.. satu natang(mmber) pon aku x knal.. tp sib baek roomate aku stu kaple ngan aku.. hahaha.. last2, bru aku tau betape bestnye PLKN..
p/s PLKN best dow.. xpegi, rugii..

5) minggu jer aku kat kem 2.. yg laen sume 3 bulan, sebab aku dpt twrn msok matriks.. so aku boley blah awal.. sedey gile la aku time 2.. dala x dpt blaja menembak.. x sempat nak kapel ngan awek kat kem 2.. ish3..

6) hari kemudian, aku tros melanjutkn pelajaran ke Kolej Matrikulasi Perak.. fuh.. kat c2la aku lepaskn kemurunganku setelah 5minggu berada dlm kem 2(sbb 2 la result aku hancuss).. bley kate heaven gak la mse 2.. orang laen study, tp aku honeymoon.. kat c2 aku kenal rmi gile kwn.. dan time 2 jgk la berlku slh fhm antre aku dan si die "".. sedy gile.. n mse 2 jgk la, bru aku tau betape sonok nye kwn drpd brkapel.. hahaha..


bulan 7) 2008, berbekalkn pointer, 2.sumthing, aku disumbtkn kedalam UMP..Padehal 1st choice aku UMS.. tp nsib baek aku dpt kos letrik.. aku mmg minat letrik.. Tp bile smpi sni, aku rse boring gile.. da la kuantan 2 jao.. nak lepak ngan hiburan pon xde.. so merempat jela kat sni.. agaknye mmg aku ditakdirkan utk fokus studi kot.. hermm.. wateva...

No comments:

Post a Comment